Lördag

Hehehee. Ja, jag var kanske lite virrig, upprörd, chockad, förbannat you name it, igår. Men men, idag är jag (mer eller mindre) återställd.
 
Ska shoppa databord i Falkenberg. Om jag får svar från säljaren dvs. Hoppas verkligen det för i såfall flyttar jag och Mattias ut i vardagsrummet idag. Haha, spännande! Känns som om vi är tonårsrebeller och ska flytta hemifrån typ! Hihi! :D 
 
Jag är även sugen på att åka till Rowico igen. De har utförsäljning (igen!!). Vi var där igår och shoppade två stolar. De är kanske inte jättebra, och de ser inte ut som vara andra köksstolar, OCH vi behöver fixa tygöverdrag till dem. Men de kostade 95kr/st så då köpte vi hellre två stolar för 200 kronor än två stolar för 8-900. :) Men när jag pratade med en kvinna i kassan så sa hon att om det började ta slut på saker så skulle de fylla på med annat. Så kanske finns det nya/andra saker idag. Who knows. Å andra sidan behöver vi väl egentligen inget. Förutom en ny vardagsrums matta kanske. Och en soffa men det hittar vi inte där. 
 
Däremot hittade jag en tv-bänk och ett vardagsrumsbord som jag väldigt gärna ville ha. Men vi har ju redan sånt så det behöver vi ju inte. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0