Ljusa tider

Jah jösses. Jag börjar faktiskt känna mig lite mer positiv nu. Så ni kanske får en paus från alla trista negativa-jordens-undergång-inlägg. :-) Sitter i skrivande stund utanför Hemvårdsförvaltningen och väntar på att klockan ska gå. Vill inte komma in för tidigt. För er dom inte vet så ska jag på en arbetsintervju. Gäller bara sommarvik men det är ju bättre än inget. :-)

Sen blir det plugg. Dags att dra igång med slutrapporten. Min sista inlämning till skolan (dvs om uppg5 som jag lämnade in senast blir godkänd). Sen står examen på menyn. Sjukt!

I övrigt börjar saker och ting ljusna. Och jag har inbillat mig att vi kanske kan åka till Skottland. Men då får vi nog punga ut med 12 000 också. Minst! Hmm. 12 000.. Det är liksom två hyror och en elräkning. Typ. :-S men men. Vi får se vad som händer. Känns inte så smidigt att ta med Malva men jag vet inte om jag klarar av att lämna henne heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0