Katastrofveckan går mot sitt slut

Nu kan jag se ett slut på tunneln. Kanske. Är lite diverse saker som dinglar över huvudet och hotar att förstöra veckan ännu mer. Jag är inte förvånad. Men snart är den slut och då kanske det är över. Sen hur jag kan tro det vet jag inte. Lever på hoppet antar jag.
 
Men idag har jag i alla fall beställt sol. Det här förbaskade gråa regnvädret ska väck nu! Så är det bara för jag står inte ut! Räcker med regn i två dagar för att jag ska bli helt däckad i skallen. Usch!
 
Förutom min solbeställning så har jag troligtvis ganska enkla uppgifter idag, i alla fall under förmiddagen(peppar peppar). SEN är det äntligen helg. Åh gud vad jag längtar! Tyckte liksom att kändes som en fredag redan i tisdags. Men nu är den äntligen här. Det var då på tiden!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0