Jobb

Idag blev jag erbjuden jobb. Det har inget med min utbildning att göra men i det här läget bryr jag mig inte. Jag kan inte vänta på svar i all oändlighet. Jag tackade givetvis ja och det känns riktigt bra. :-) Är ett sommarvik på ca 80% (typ 81 om jag inte minns fel) men jag har möjlighet att jobba upp till 100 om jag vill. På intervjun så sa jag att jag var intresserad av 75-80 eftersom Malva just ska börja på dagis. Kan nog bli bra det här.

Förutom lite utbildningar som är i början på juni så börjar jag själva vikariatet 23 juni har jag för mig. Spännande! Ska bli skönt att jobba igen. :-D


Kommentarer
Postat av: Carina

Grattis ! Vad roligt. Jag har nog missat vad det är för jobb.

Svar: Tack tack, det är inom hemtjänsten här i Halmstad. :)
Elisabet

2014-05-19 @ 17:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0