Hur?!

Jag fattar inte hur den här skitveckan ens kan fortsätta!!!? Överväger starkt att sticka hem och stänga in mig i sovrummet med täcket över huvudet (eller upp till näsan i alla fall). Det hela började på en söndag så det kanske är över då. Så jag kaaanske vågar mig utanför sovrummet på söndag. Dagens positiva är väl att datorn är klar och det kostade baaara 400.. För något som vi lika gärna kunnat göra själva. :-(

På verket gick det väl både bra och dåligt. Antar att det är positivt att jag inte trillade ner i en avfallsbunker och jag trillade heller inte ner från taket. 40 meter upp. Antar att det är ngt att vara tacksam över *mumlar fula svordomar*.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0