Godkänd!

 
Heja heja!! Var godkänd på uppgift 5. Med andra ord är det "bara" slutrapporten som står mellan mig och min examen. UNDERBART! Sen skulle det säkert kunna gå i stöpet om HEM meddelar skolan att jag skolkat nästan hela terminen, varit full på arbetstid, kraschat en arbetsbil och somnat under viktiga möten. Men det har jag ju inte så jag känner mig inte särskilt orolig. :D 
 
Idag är det 8 dagar kvar. Om man räknar den här dagen också. 8 arbetsdagar kvar. Sen är det slutseminarium veckan efter jag slutat praktiken och SEN är jag klar. KLAR! FINITO! Jösses. Vad i allsin dar ska man hitta på då? 
 
 


Kommentarer
Postat av: Ann-Louis

Du kan få göra mina läxor sen :P

Svar: hehe tack men nää. Det dröjer nog innan jag gör läxor igen :P
Elisabet

2014-05-15 @ 19:12:48
Postat av: Carina

Vad duktig du är !

Svar: Tack. :)
Elisabet

2014-05-15 @ 20:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0