Freiiiiidaaaa! :)

Idag känner jag mig nästan pigg. Vågar dock inte ta ut något i förskott eftersom jag vet att tröttheten kan svepa in på sekunder och slå mig i skallen. Men ändå, nästan pigg. Inte illa! :) På tal om det här med trötthet.. Undrar om man kan bli trött av för hög levaxindos? Min dos är ju höjd igen för lite mer än en vecka tillbaka. Den är dessutom inte bara höjd utan rekord hög, dvs högre än när jag väntade Malva. Men men, ska nog få ta nya tester nästa vecka så då får vi väl se vad som händer. 
 
Dagen kommer innefatta praktiken (förstås). Sen ikväll vet jag faktiskt inte vad vi hittar på. Städar lite kanske. Om inte annat så borde vi göra det för i morgon flyttar troligtvis jag och Mattias ut i vardagsrummet. Spännande. :) Men innan dess ska vi shoppa databord samt kanske åka till systeryster och spela Drakborgen. Goodie. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0