Evighet?

Känns som det är en evighet sedan jag bloggade. Men det är det ju inte. Känns dock som det hänt massor med saker den här veckan men jag minns inte allt. 
 
Igår var vi i alla fall i Oskarström nästan hela dagen för de fixade med rören här hemma. Stack överjävligt när vi kom hem. Trots öppna fönster och dörrar under kvällen så blev det inte bättre. Hade öppet på toan, i köket och i vardagsrummet under natten men det luktade ändå på morgonen. Och idag. Men det är inte lika hemskt nu som när vi kom hem igår. 
 
På praktiken går det framåt. Hem söker ju en kommunikatör just nu. Skulle söka tjänsten idag men givetvis har jag tappat programmet som jag kan redigera mitt cv i. :( Har inte ens tillgång till word i dagsläget. Katastrof! Texterna är mer eller mindre klara med designen är det värre med. Så ska slänga ihop det lite snabbt på praktiken i morgon och sedan skicka in eftersom det är sista ansökningdag i morgon. Vore verkligen jättekul om jag fick jobbet. :) 
 
På lördag är det Halmstads gillet. Tyvärr ska vi visst få dåligt väder då men vi ska nog våga oss in till stan i alla fall. Utöver det händer det nog inte så mycket. Jag ska väl plugga och skriva på min slutrapport. Är bara 3 dagar kvar på praktiken. Weird. I morgon går jag halvdag, samma sak på måndag. Det är för att i morgon ska jag och Mattias gå en hlr kurs för barn. Ska bli skönt att få det gjort. 
 
Jaja, det var det. Är helt slut. Först är jag trött för att det är grått och vått. Sen blir jag trött för att det är varmt Tokigt. Men men, så är det. God natt på er gott folk! :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0