1 Dag

Nu är det bara en dag kvar av min praktik. Skönt. Men känner mig lite för stressad för att kunna njuta ordentligt av det.

Efter jag slutat idag cyklade jag in till stan för att kolla på kläder till mig och regnkläder till Malva. Efter en mindre evighet kom jag hem. Då var klockan 18:20 (jag slutade 16). Men det resulterade i alla fall i shorts, en klänning och tre bhar feån triumph. "Plågades" där i nästan en timme innan jag var klar. Alltså. De som jobbade idag var jätte trevliga och mysiga. Men det var många kunder, de var stressade och jag var stressad eftersom jag ville hem. Nåja. Väl hemma fick vi slänga i oss mat (Malva hade redan ätit då) och sen in i bilen och åka till stadium outlet. Där fyndade vi regnset + vantar och hatt för 300. Underbart! :-D SEN var det bara att åka hem och hoppa in i köket och börja baka. Då insåg jag att jag saknade huvudingrediensen till mina daimsnittar, dvs daim. Så det fick bli kolasnittar. Orkar inte göra ngt annat. Men men. Kul att kunna ha med sig ngt i morgon.

Nåja det var det. Ska väl sova snart, ska upp så tidigt i morgon. Sista dagen. Läskigt. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0