Svart hål

Jag som inte skulle läsa tidningarna. Borsett från löjligt kändisskvaller. Ikväll är de fyllda med artiklar om suportern som misshandlades till döds i Helsingborg. Varför läste jag det?? Varför läste jag flera artiklar?! Har väl läst 4 stycken totalt sen det hände och nu sitter jag här med ett svart hål i magen och tänker på döden. Kommer nog få svårt att sova. Att jag inte lär mig.. För min del räcker det med att läsa rubrikerna, och ibland är till och med det för mycket. Usch! :( Kan inte sluta tänka på vem han var. Vad hans barn heter och hur gamla de är. Och vilka gemensamma bus de haft som fått både far och barn att spricka upp i ett sånt där underbart solskensleende. Och vad som skulle hända om Malva eller Mattias dog. Nej usch. Nu kan jag inte skriva mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0