Sommar

Ja nu har vi mer eller mindre sommar här. Sommarvärme i skuggan och ännu varmare i solen. 
 
Gårdagen spenderades i Oskarström. Vi bjöd in oss själva till svärisarna på lite korvgrillning. Är så mycket roligare att grilla om man är fler. :)
 
Den här dagen bjöd på en promenad till city gross. Sen har vi sorgligt nog mest varit inne. Blev en kortare promenad på eftermiddagen också (och med kort promenad menar jag runt huset). Jag har dock varit lite produktiv. Kört tre tvättmaskiner och sökt tre jobb. Dessvärre inget i Halmstad men i värsta fall får jag väl pendla lite. Nu återstår renbäddning av sängen och sen är helgens måsten klara. Med undantag för the Host. Den skulle jag sett på netflix redan i fredags men vi har visst inte hunnit det än. Får se om det blir ikväll eller om det skjuts upp på obestämd tid. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0