Ompysslad

Oj, nu var det ett tag sen jag skrev. Känns dock som om det var typ igår.
 
Nåja, jag hade studiedag igår och har det även idag för annars skulle jag bara bli ensam på kontoret. Igår när jag ändå var hemma så hade jag bokat in en make up rådgivning hos The body shop (fick ett presentkort av dem där på det när jag var inne och frågade om ansiktskrämer), så jag blev sminkad och vi pratade om krämer och smink och sånt. Rätt mysigt faktiskt. Sen gjorde jag ju av med en mindre förmögenhet där inne men nu slipper ju i alla fall Mattias höra på mitt eviga tjat om jag måste köpa en ansiktskräm. Nu har jag minsann rengöring, ansiktsvatten, dagkräm och nattkräm. Och en "massa" nytt smink. Massa är väl en sanning med modifikation, rent prismässigt kostade det ju en hel del men mängdmässigt så var det väl inte överdrivet mycket. Nåja, nog om smink. 
 
Väl klar hos the body shop (som för övrigt är en av mina favoritbutiker nu mera, underbar personal!) så jag gick jag Wi é hair. Klippning och slingning stod på menyn. Jag är inte blond ännu men tanken är ju att jag ska bli det så småningom. Nu ska håret få vila i två månader innan vi kör nästa behandling. Känns nice! Med anda ord blev jag ompysslad större delen av gårdagen. 30 minuter hos The body shop och 2½ timme hos Wi é hair. Som för övrigt hade massagestolar där vid själva hårtvätten. Lyxigt värre. :)
 
Idag planerar jag att slänga ut oss allihop. Regnet öser ner men det skiter jag i. Vi kan ut och busa för det. Mattias lade dock in veto och vägrade gå ut förren efter 10 (jag börjat tjata om det redan vi 8, heh). Sen ska jag väl plugga något också, det är ju trosts allt "studiedag". 
 
Jahopp. Det var väl vad jag hade att komma med.
Over and out!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0