Nervös

Känner mig nervös inför cykelturen till hem. Att bara göra morgonbestyren i samma takt som vanligt har gjort mig löjligt andfådd så nu sitter jag här och tar igen mig lite. Ska nog cykla tidigare än vanligt ifall jag behöver vila längs vägen. 
 
Och ja.. Jag borde kanske egentligen stanna hemma idag med. Men gör jag det så kommer jag ha varit hemma fem dagar i sträck innan måndag, det känns konstigt, så enkom därför tänker jag göra ett försök. I värsta fall får väl Mattias hämta mig. Nåja, jag har med mig soppa, nässpray och panodil, vad mer kan man begära? 
 
Känns väldigt trist att inleda helgen med en förkylning. Som vanligt lär jag ju vara sjuk hela helgen och när man väl blir frisk (men inte utvilad) så börjar veckan. As usual. Nåja. Det händer inte så mycket i helgen ändå så det gör kanske inget. Mattias ska eventuellt iväg på något möte i morgon så då får jag och Malva roa oss själva. Men det handlar bara om ett par timmar så det ska vi väl överleva. :) 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0