Måndag

Blää! Idag har jag bara lust att vara hemma. Inte för att jag är trött eller så. Gårdagens ångest försvann faktiskt förvånansvärt snabbt, jag somnade fort och har sovit bra genom hela natten. Kan inte ens påstå att jag var trött när jag vaknade. Däremot har jag bara lust att vara hemma och mysa med Malva hela dagen. Tur att de andra fortfarande ligger och sover så är det inte så jobbigt att ge sig iväg. Ska strax börja cykla, då lär det nog kännas bra igen. Är så skönt med en liten cykeltur om morgonen, man blir pigg och känner sig frisk av det. :) 
 
I övrigt så tutar väl den här veckan på i samma gamla spår. Praktik hela veckan, samt lite plugg om jag orkar på kvällarna. Gruvar mig lite inför fredag, jag brukar oftast vara ganska trött då men på fredag är det meningen att jag ska ställa mig och göra en smörgåstårta på kvällen. Hmm, kanske hög tid att jag bestämmer mig för vad jag ska för fyllningar?! :S
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0