Gnällig fortsättning

Blää vad jag mår dåligt! :( Känns som om.. Ja jag vet inte. Det känns helt enkelt inte bra. Och gårdagens förvirrade inlägg skyller jag på trötthet. Jag kanske borde klargjort att jag skulle söka ett jobb, att deadline var idag (med andra ord igår för mig). Och att när jag väl piffat till och uppdaterat (och skrivit nytt) cv och brev så visade det sig att inget av det behövdes eftersom man skulle registreras på en extern sida och fylla i allt var för sig. Ex, utbildning, arbetslivserfarenhet osv.. Med andra ord fick jag göra om exakt samma sak igen. 
 
Jaja, det var igår. Idag ska vi intervjua målvakten från HBK. Hade nog känts bättre om jag inte var sjuk. Ikväll ska jag dessutom börja förbereda inför torsdagens seminarer. Eftersom det sker över internet vill de att man har färdiga argument och frågeställningar så att vi inte slösar så mycket tid på att skriva. Hmm, jag som bara vill sova. Gosa med Malva och sova. :( 
 
Jaha, mat kanske. Känns inte alls lockande eftersom min mun (och kanske även lungorna) är av full av sand. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0