depp :(

GRRR!
HFAB ska ha visning på en lägenhet i morgon. En nyrenoverad trea på 75 kvadrat i snöstorp för ca 7000 månaden. bottenvåning. Det bästa av allt är att de går inte efter poäng (tror jag) utan man gör en intresseanmälan på plats, med andra ord skulle vi kunna släpa med oss Malva dit och tjata om hur mycket vi behöver en större lägenhet så hon kan få ett eget rum.
 
Det sämsta med lägenheten? Det är in flyttning 1 april. FÖRSTA APRIL!!!! GAAAAH! Hur tänkte de där?! Om vi åker dit och gör en intresseanmälan och faktiskt får lägenheten så skulle det innebära en dubbel hyra i tre månader. Vi skulle med andra ord få en hyra på 12'000 kronor i tre månader i sträck. Inte direkt optimalt när ingen av oss jobbar liksom. BLÄH vad jag blir besviken! :( Varför lägger man inte visningen tidigare?! Mitt hopp steg till skyarna när jag såg annonsen bara för att sedan sjunka ner till helvetet när jag såg inflyttningsdatumet. Usch! :@
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0