Depp 2.0

Jaha, då var det dags igen. Jag har blivit sjuk. :@ Haft ont i hals, mage och huvud nästan hela dagen. Huvudet blev lite bättre efter en tablett panodil men ändå. Känns ju lagom kul att vara sjuk igen. Dvs. inte roligt alls. :( Har inte blivit så mycket pluggande heller. Blev bara trött och höll på att somna. 60% av dagen har väl spenderats i soffan under en filt. 20% till att laga mat och 20% till att busa med Malva (det inkluderar även en kort promenad som vi tog idag). Huvva! Hoppas jag är piggare i morgon så jag orkar med praktiken. Tror att indesign kommer vara fixat igen då så då kommer jag inte känna mig lika handikappad längre. Goodie. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0