Den där jäkla pesthärjade loppisen

jaha.. Nu är vi sjuka allihop. Man ska helt enkelt inte infinna sig i trånga utrymmen med pesthärjade medmänniskor. Halsen brinner upp och huvudet håller på att förvandlas till bly. Och i morgon ska vi flänga runt stan.. ZzzZzz. Plus att det är ett stort viktigt möte på hem. Inte för att jag kommer vara med men jag har ju inte lust att gå omkring och skrämma slag på folk med mina zombiefasoner. Bäst jag gömmer mig på toan.

Och natten blir väl inte heller kul. Mim hosta har redan väckt Malva en gång.

Och som om inte kvällen sög tillräckligt så spenderade jag 2 timmar med att försöka göra ett snyggt och proffsigt cv med tillhörande brev i indesign, bara för att upptäcka att man var tvungen att regga sig på en sida och fylla i alla uppgifterna. Ergo: mitt slit var helt i onödan. Jag dissade Malva och jagade iväg Mattias från datorn i onödan. blä! nu ska jag sova innam det blir värre. Har fryst mycket ikväll så med lite otur är det väl feber på gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0