Till hälften godkänd

 
Nu har jag blivit godkänd på slutseminariet. Så då återstår "bara" slutrapporten. Creepy. Men det kan ju dröja minst en vecka till innan jag hör något om den. 
 
Igår fick jag mitt schema. Till min stora besvikelse jobbar jag när klassåterträffan är. :( Och har små möjligheter att byta så den skrytfesten kommer jag troligtvis missa. :/ Å andra sidan åker vi nog upp i augusti och hinner umgås lite med närmare vänner så man får väl vara tacksam för det istället.
 
En positiv grej med schemat är att jag i alla fall är ledig under Mices trettioårskalas. Faktum är att jag inte ens börjat jobba då. Jag börjar inte förrän 1 juli. Men lyckades tigga till mig en introdag till den 10 juni. Känns så länge att vara borta från arbetsplatsen i 3 veckor. Hur ska jag minnas något? Känns säkrast att vara där en dag till strax innan. Och fortfarande inte bära på fullt ansvar liksom. Men men, efter den 1 juli rullar det på till den 10e augusti. Men jag kommer nog försöka ta på mig extra jobb någon vecka till för vi åker ju inte upp till jämtland förrän Mattias går på semester, dvs efter 22a. Men ska se om han kan ta ledigt den dagen eftersom det stundar bröllop den 23e. Blir tajt om tid om vi åker upp natten mellan 22a-23e och sen ska på bröllop direkt. Vi måste lösa det på något vis. 
 
Jaja, nu ska jag väl äta frukost. Malva har faktiskt fått lov att kolla på tv (drömmarnas trädgård). Idag börjar jag inte förrän 16 så vi har lite tjejmys idag medan Mattias jobbar. Honom träffar jag inte alls för jag jobbar 16-22 men så kan det ju bli ibland.
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0