Söndag

 
Trööööttt! Vi var i falkenberg igår och kom inte hem förrän halv 12 eller nåt sånt. Med andra ord är vi lite sega idag. Med undantag för Malva förstås för hon har ju sovit mer eller mindre som vanligt. Gårdagen bjöd på tacos, fika och spel. Jag bakade kanelbullar och daimbiskvier häromdagen. Denna gång blev inte biskvierna misslyckade! :D De blev ju inte särskilt snygga men ack så goda! :D Dock lite maffiga för min smak så nästa gång ska jag nog göra dem lite mindre. 
 
Idag bär det av till oskarström för lite kalas. Goodie. Sen ikväll ska vi väl städa om vi orkar och sen bara preppa inför morgondagen. Malvas första riktiga dag på dagis (jaja, förskolan) och jag har först bredvidgång på min sommarjobb och sedan möte direkt efteråt och Mattias har sin första dag tillbaka på jobbet efter föräldraledigheten. Vi lär ju vara helt slut allihopa i morgon. Tack och lov så ska svärmor hämta upp Malva på dagis så hennes dag inte blir så lång. Fast det blir ju lång ändå, mer än 5 timmar. :( Hon som bara är van typ 2. :S 
 
I morgon får jag mitt schema för sommaren. Ska bli skönt så att vi kan planera dagis lite mer, och lite längre fram osv. 
 
Nåja, trött eller inte. Jag har gjort lite nytta idag genom att klippa gräset. Har verkligen inga muskler så nu är armarna helt slut efter att ha konkat omkring på vår trimmer. Den väger ju knappt något men jag blir minsann matt i alla fall. Jag försökt även besöka grannen ovanför för att be hen att sluta slänga fimpar på vår uteplats. Men antingen var det ingen hemma eller så ville personen ifråga inte veta av mig för det kom då ingen och öppnade i alöa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0