Iver!

Jösses! Det finns en fyra ledig. I vallås. På NYVÅNGEN!! :-O !! Förvisso på andra våningen men ändå. En fyra! På "min" gata. OCH det är loftgång vilket innebär att Maya eventuellt skulle kunna fortsätta vara ute. Vi har förvisso små chanser att få den men jag har givetvis blivit löjligt ivrig. Vore så roligt om vi lyckades få den. Roligt är en underdrift. Det vore underbart!!

Nåja. Det var väl bara det jag ville ha sagt egentligen. Kan passa på att meddela att midsommar firades på öland och att vi kom hem idag. Var en hel del trafik men mestadels vettig sådan. Såna där normala personer son håller avstånd och inte försöker puckla till arslet på bilen bara för att man håller hastighetsgränsen. Det tog dock lite tid. Tog nästan 4 timmar att köra hem för det var "lite" kö ut från Öland.

Nåja. I morgon är det åter till vardagen som gäller. Har en massa fix för oss i morgon. Tack och lov har Mattias semester då med. Men innan dess ska vi väl få lite sömn i den här rökiga hålan som ska föreställa vårt sovrum (och vardagsrum). Tror grannen har fest och har tänt upp en brasa. Av cigaretter. Misstänker att mina lungor mörknat fyra nyanser enbart under den senaste timmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0