Hus

 
Blääh! Har hittat ett fint hus i vallås som nästan vore perfekt. Om det inte vore för att det kostar pengar. Hehe. 
 
Ligger mindre än 1 km från Malvas dagis. Är på 120 kvadratmeter och har 5 sovrum. Kruxet är bara att det kostar nästan 2 miljoner. :( Och har en kontantinsats på nära 300 000 kronor. :( Alltså visst, man kan ju låna till kontantinsatsen men det finns ju inte en chans i världen att vi skulle få ett sådant lån så länge jag inte har ett fast jobb. Och även om jag fått ett fast jobb så lär det ju ändå inte vara särskilt troligt att vi får ett lån eftersom jag har ett csn lån också. Bajs! Blev nog lite kär i huset. Är en visning 15 juni som jag var sugen att gå på men känns ju bara dumt att plåga sig själv med något man ändå inte har råd med. Eller råd och råd. Det är det som är det störiga. Även om vi saftar till driftstkostnaden så har vi råd med avgifterna som det skulle innebära men det kan ju inte bankerna veta. Eller fatta. Blä! :(
 
 


Kommentarer
Postat av: Carina

Ni får väl snacka med banken. Man vet ju aldrig. ...

Svar: Ja vi ska väl kontakta dem något framöver så får vi i alla fall svart på vitt vad som gäller.
Elisabet

2014-06-05 @ 22:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0