Recension

Jahopp. Antar att det är dags att komma med en inledande recension gällande sommarviket. 
 
Gårdagen var ganska hård. Jag hade svårt för att hitta, var stressad och gjorde flera fel. Jag, "som absolut inte kan göra fel" gjorde fel. Prestantionsångesten var maxad. Förutom stress, fel och sådant så fick jag även ta emot en hel rad med förolämpningar. Alltså visst, det är inte första gången. Jag har blivit spottad på, biten,sparkad och slagen tidigare när jag jobbat (i jämtland) men eftersom det var första dagen igår och den var tillräckligt jobbig så tog jag åt mig betydligt mer än vad jag borde gjort. Det hela eskalerade när jag väl slutat vid 22 och kunde slappna av. Det resulterade då i en ångest attack deluxe. Jösses! Hyperventilerade nästan hela vägen från jobbet och hem. Och då satt jag i bilen på parkeringen en liten stund innan jag ens började köra. Övervägde dessutom att stanna vid några tillfällen eftersom det påverkade körningen. Men men, lyckades i alla fall lugna ner mig och även om det tog en stund att somna så sov jag rätt så bra. Å andra sidan så har jag alltid gjort det efter såna där anfall. Var för övrigt jättelänge sedan jag hade ett så stort. Har nog inte hänt sen jag gick hos Prällen, och det är ju länge sen.
 
Vet inte exakt vad som drog igång det hela men idag är det som vanligt igen. Jag vill nog nästan påstå att det gick bra på jobbet idag. Dessutom hade jag en kort dag så jag slutade ett. Är dock rätt trött. Lite jobbigt att gå 13-22 ena dagen och sedan börja 7 dagen därpå, måste ju även hinna med dagis och packning och sådant så jag fick ju pallra mig upp 5:40 i morse och det blev ändå stressigt.  Nåja, nu har jag två dagar kvar denna vecka, 7-15 i morgon och 7-16 på fredag. Sen är det helg. UNDERBART! :)
 
Jaja det var det. Nu ska jag snart infinna mig i köket. Känns ibland som om jag bor där. Och på badrummet, i tvättmaskinen typ. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0