Några ord

 
 
Det där med symptom. Jag har ju hävdat att jag inte känt några symptom trots att doseringet varit åt skogen och mina värden likaså. Men om jag tänker efter lite så har jag varit löjligt trött. Så pass att jag längtar efter att Malva ska sova så att jag själv kan lägga mig en  timme eller två mitt på dagen och ta igen mig lite. Men idag ska Malva sova på dagis för jag börjar jobba ett. Det innebär med andra ord att jag inte går någon tupplur mitt på dagen. Och det känns fruktansvärt! Än mer fruktansvärt blir det när jag tänker på att jag ska jobba till 22. :S 
 
Nåja. Nu är ju dosen minimal i tre veckor så då kanske jag blir lite mer normal igen. Alternativt så blir värdena fel åt andra hållet. Men men. Det får vi väl ta då. 
 
Den här veckan är det mestadels jobb som står på menyn. Sen ska jag väl +kl+ura ut en present också eftersom min kära sambo anER fyller år. 
 
Och ang. textens märkliga utseende: jag fick just sällskap av Malva som också vill säga några ord: 
 
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaöz  b.,-,FDD DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD DDDDjjjjjjDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD bh nassssss  jkllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll, 6y7 å
¨hpö mmäv               thhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh vvgggggggggggggggo0wq
w22222+++å
 
 
l
 
Tack för oss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0