Feber. Igen.

Då var det dags igen. Malva har feber. Igen. Tredje gången på tre veckor. :/ Med andra ord är hon hemma från dagis. Jag skulle egentligen börjat jobba 13 men som ni förstår så gick ju inte det. Sticker till jobbet i samma sekund som Mattias kommer hem och i morgon får han vara hemma med henne medan jag jobbar så får vi se sen hur resten av veckan ser ut. Stackars lillan. Nu får det vara nog med det här! Men tydligen var hon inte ensam, var fler barn från dagiset som hade feber så det kanske går något. 
 
Jaja, Det var väl egentligen bara det jag ville säga. Känner mig tjurig och stressad av hela situationen och nu går jag bara och väntar på att Mattias ska komma hem så jag kan åka och jobba. Inte för att jag är särskilt motiverad just nu. Vill helst bara lägga mig ner i badkaret och sova i en vecka. Minst. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0