En liten uppdatering

Jaha. Då var min första lediga helg över. Men själva ledigheten är inte över för jag är ledig i morgon också. Men då ska jag släpa med mig Malva till VC för att låta dem tappa upp några liter blod (ska ta prover för tvåårskontroll samt kolla sköldkörteln). SEN ska jag ringa Bendt och klaga på att nycklarna de fixade till inte är tillfixade. SEN ska jag ringa försäkringsbolaget för att meddela att min telefon är paj och SEN ska jag och Malva in till stan. I skrivande stund kan jag inte ens minnas varför men jag har för mig att det var viktigt.. Hmm? 
 
Jo vänta.. Nu kom jag på det! Jag ska ta ut mina pengar. Tredje gången gilt. Kommer jag inte åt mina pengar i morgon så lär jag väl aldrig göra det.. 
Jahopp. Med andra ord är det fullt upp i morgon ändå. 
 
Utöver det har jag väl inte så mycket att meddela. Melo hårar ner vår lägenhet så till den milda grad att jag misstänker att en stackars allergiker skulle få en chock bara hen kom i närheten av vår gata. Han har dessutom förstört hallmattan. Men men, utöver det så är han ganska harmlös. 
 
Igår gick Mattias telefon sönder (Malva, need I say more?), så vi kilade in på tre för att få den lagad men kom plötsligt ut med en ny telefon. Malva levde loppan där inne och hade hur skoj som helst. Sprang fram och tillbaka i  butiken och besvärade exakt alla kunder och medarbetare. Hon stormtrivdes med andra ord. Hehe. :) 
 
Själv fyndade jag lite tyg på Panduro. Eller fyndade och fyndade. Det var ju inte megabilligt men halva priset är väl rätt okej ändå. Det kanske blir en klänning till Malva tillslut. :) 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0