Vinter och Outlander

Joo då! Visst har det blivit lite mer vinter här igen (med betoning på lite). Men tillräckligt för att mina händer ska få frispel. Blir så torra att de spricker och det svider som ********@$^#●○>●☆@*** när jag smörjer dem.

Så vad gör vi ikväll? Malva var helt slut så hon la sig utan protester vid halv 8. Mattias hänger framför datorn och jag dreglar över en dokumentär på ettan. Är en repris som handlar om Susan Boyle. Då kanske ni undrar varför jag dreglar över den. Jo du.. Susan kommer från Skottland. Need I say more?

På tal om Skottland.. Jag "sneglade" på den första trailern för serien som är baserad på guds gåva till folket (diana gabaldons outlanderserie). Jaja. Jag sneglade inte på den. Jag tryckte på repeat flera gånger medan hjärtat körde långt över hastighetsbegränsningen. Hoppas verkligen att Sverige får tillgång till serien. Jamie har varit min (inte så) hemlige pojkvän i 9, snart 10 år. Det är på tiden jag får se honom in action och inte bara i min hjärna (även om filmkvaliteten där är väldigt bra). Och Claire, vilken stjärna!! Ååh vad jag längtar! När serien kommer ut på dvdbox (det måste den göra) så kommer jag nog vara sjuk i ett helt år så jag har gott om tid på mig att se den. Om och om igen. :-) Besatt? Näää, hur menar du nu? ;-)




Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, fattar precis vad du menar! Jamie och Claire <3

Svar: Hehe ja. Alla outlanderfans kan nog relatera. :) Det är nog de enda böckerna där jag känner att jag mer eller mindre har en relation med karaktärerna. :)
Elisabet

2014-01-17 @ 21:25:46
URL: http://doberck89.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0