Tisdag

Tusse lyser fortfarande med sin frånvaro. Jag tycker det är hög tid för honom att pallra sig hem igen! 
 
Så vad händer i övrigt? Jag trivs fortfarande på praktiken så det lär jag nog fortsätta att göra. :) I morgon är det studiedag. Men förutom studier tänkte vi hinna med ett besök till Oskarström. Samma sak gäller för nästa veckas studiebesök. Då ska vi förvisso inte till Oskarström men det kommer vara ett avbrott under dagen för en tur till badet. Jag och Malva ska sällskapa dit igen med Harumi och lille Alrik. Ska bli kul. Kul för oss vuxna att hitta på nåt och kul för barnen att få bada. Och säkert skönt för Mattias att få lite lugn och ro även om det bara är en liten stund. :)
 
I helgen stundar besök från Ida med flera. Ja, jag orkar inte skriva ut alla längre. Ni kan ju ändå alltid utgå från att det är hela gänget som kommer om inte jag skriver något annat. För tillfället kan jag inte minnas vad syftet var med det hela men jag har något svagt minne av att det fanns ett syfte. I övrigt så ska jag väl dregla över diverse cyklar. Tanken är ju att jag ska köpa en egen cykel eftersom den jag har nu har jag bara lånat. Jag ska dock försöka lägga band på mig och avvakta en stund till. Tills det blir lite bättre före kanske. Vore ju lite mer trist att välta med min sprillans nya cykel än med Mices bortgivna hittecykel. Fast det vore så klart trist att välta över huvudtaget. Känner mig så klen så jag lär väl gå i tusen bitar om jag ramlar eller välter med cykeln. Uscha! Hög tid att börja gymma på riktigt och träna annat än kondition och rygg kanske. Nån dag. Nån gång. Kanske...
 
Det var det. Nu är planen att jag ska rensa huvudet på allt som bor där och sen gå och lägga mig. Blev en lång dag då jag tog en liten shoppingrunda direkt efter praktiken. Den var förvånansvärt givande. Landade på strax över 500 tror jag och då blev det 3 tröjor till mig (ironiskt för jag är nog i större behov av byxor, och en kavaj, guud vad jag har hängt upp mig på att jag vill ha en kavaj). Till Malva blev det 2 byxor, 1 tröja, 1 kofta, 1 t-shirt, 1 huvudband (ingick i ett set) och 1 body. Heeelt okej summa för 8 plagg (huvudbandet räknas inte). :)
 
Jaja, Rensa huvudet var det. Adjöken!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0