Svar

 
Vi fick svar från hfab idag. Vi fick inte lägenheten. :( Det känns trist men inte förödande. Vi överlever här ett tag till. Och krisar det så flyttar väl jag och Mattias ut i vardagsrummet så Malva får sovrummet för sig själv. På så vis kan man ju läsa en bok och prata i sängen utan att hon vaknar. Plus att jag är rädd att om vi väntar för länge med att börja låta henne sova i eget rum så kanske det blir svårt och jobbigt för/med henne när vi väl börjar. Jaja, vi får väl se vad som händer.
 
Idag investerade vi i en ny kakform. En sån där med löstagbar kant eftersom den vi hade bara läckte hela tiden. Det var väl ett bra köp. Givetvis invigde jag den och försökte göra en tårtbotten. Det gick väl sådär. Formen är en smula (mycket) större än jag räknat med så det som skulle resultera i tre bottnar till en tårta visade sig i slutändan vara en och en halv (en när jag väl skurit bort allt ojämt).  Jaja, jag ska exprimentera lite till och se om jag får till något. I värsta fall får väl folk leva på singoalla kakor för d et fanns billigt på city gross idag. 
 
Så var det med den saken. I morgon blir det eventuellt en tur in till Partman, vi har ju en kraschad dator som behöver lite kärlek och omvårdnad. Jag vill även in till stan en sväng eftersom jag har hört talas om att kappahl har börjat med sin rea nu, så jag tänkte fynda lite kläder för mitt presentkort jag fått. Jaha, nu vet ni det. Nu ska jag sjunka ner i soffan och bara vara en stund. Adjöken!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0