Söndag

Och nej. Förvånande nog så har jag ingen söndagsångest. Det är ganska lustigt eftersom jag och kollegorna diskuterade det innan vi gick hem i fredags och jag hade då meddelat att jag alltid får söndagsångest (jag var/är inte ensam om det direkt). Men inte idag. Nada. Konstigt. Särskilt med tanke på att jag till och med fått söndagsångest bara för att Mattias ska jobba, även om jag själv varit mammaledig.

Nåja.Det känns skönt att slippa det. Jag oroar mig mer för sömnen. Malva har vaknat och varit extremt ledsen de senaste två nätterna. Vi misstänker mardrömmar. Hoppas verkligen hon (och vi) slipper det i natt.

En annan sak som stör tankarna är Tusse. Han har varit borta i 5 dygn nu. Kattskrälle! :( Jag hoppas han fått frispel och tagit en tidig vårvandring, så inte han frusit ihjäl i ett dike nånstans eller blivit plågad av några skitungar. :( Tycker det är hög tid att han visar av sig här hemma så jag får se att han lever och mår bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0