Sjuuuuk!

Ja, jag har blivit sjuk. Vilken icke lysande start på året! :@ Kände mig misstänkt krasslig igår men avfärdade det som inbillning (samma sak hade nämligen hänt dagen innan). Men i morse var det ingen tvekan längre. Usch och fy och blä! :( Tur det är helg snart så jag får ha Mattias hemma igen. Kan ju bara konstatera att jag blivit väldigt bortskämd av att få ha honom hemma. Tack och lov så jobbar han ju bara två dagar sen är han hemma i ett halvår. Eller fem månader för att vara mer exakt. :)
 
Men vi har redan börjat skifta våra roller. Igår var det han som fick laga middag. Vår första middag för året. Och hans första middag på.. tjaa. Ett halvår. Nää, det måste vara ännu längre sen. Om man inte räknar utemat förstås. :P Men ringrostig var han då inte. Och det tyckte inte Malva heller för hon mumsade då i sig 1½ portion. :) Men hon var vansinnigt grinig igår. Jag var tvungen att väcka henne inför middagen och hon blev så ledsen. Bara grät, skrek och grät. Tog en stund innan vi ens kunde börja mata henne för hon var så upprörd. :( Sen slocknade hon i Mattias famn efter maten. Vi lät henne sova en stund men fick återigen väcka henne efter 25 minuter eftersom vi gärna vill få sova under natten också. Natten var dock inget problem för lillskruttan väckte inte mig förrän 7 ändå. Hon är säkert också krasslig. Stackars lillstumpan. 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0