Klen

Varför lär jag mig aldrig?!
 
Jag och Malva latade oss i soffan i 1½ timme på förmiddagen. Vi fick då lite mer energi och jag bestämde mig för att göra en shoppingtur. Till Jula, Jysk och Rusta. Det gick ju inte som planerat. Eftersom bakluckan är paj så kunde jag inte ju inte ta med mig vagnen. Det innebar att inne på Jula (som var första stoppet) fick jag bära Malva. Det tog lång tid innan jag bestämde mig för rätt plastlåda. De hade nämligen rea och vi behöver förvaringslådor till Malvas kläder som är för små. Ironiskt nog kostade den jäkla lådan 89kronor och jag vetetusan om jag vill kalla det för vare sig kap eller rea. Nåja, dessutom var det kö i kassan, Inte särskilt lång, vilket gjorde det hela med frustrerande för det gick sååå långsamt. Tillslut var jag tvungen att sätta ner Malva på golvet för jag orkade inte bära henne mer. Väl tillbaka i bilen på parkeringen var jag andfådd och skakis. Med andra ord så strunade jag i Jysk (skulle ha ett bädmadrasskydd) och Rusta (plastburkar/förvaring för mjöl mm, vet dock inte om det ens finns där). Väl hemma ramlade vi ner i soffan och har nu suttit där i en timme för att hämta andan. Usch! 
 
 

 

Kommentarer
Postat av: Gun-Britt

Man får allt lov att hålla sig hemma när man inte mår bra. Rean varar ännu några dagar så du kan få hjälp av M

Svar: Ja vi ska göra ett nytt och gemensam försök nån dag. :)
Elisabet

2014-01-03 @ 15:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0