Heeelg!

Tjohoo jag har redan gjort helg (boss order). :-)

Det var rent ut sagt fruktansvärt att cykla hem i busvädret vi har idag. Motvinden var inte lika överjävlig som den brukar vara men snön.. Jösses! Ångrade att jag inte köpte en hjälm igår för jag var så rädd att jag skulle vurpa och slå skallen. Men men. Jag kom hem med både cykel och huvud i behåll.

På tal om gårdagen så var vi till team sportia. De hade en rätt bra rea som började igår och pågår nu under helgen (men bara här i Halmstad). Hur som haver blev det skor till mig och strumpor till mig och Mattias. Skorna var ju inte direkt gratis trots rean. Fick punga ut med 650 kronor (ordinarie pris var 1300) för dem. Men det är Gore Texskor så nu förväntar jag mig kvalité och lång livslängd på skorna. Hade lite tur för det var det sista paret (rena rama miraklet att det var en passande storlek).







Nu blir väl bilderna enorma som vanligt. Fattar inte hur man ändrar storleken från telen så ni får helt enkelt leva med det. Jaja drt var det. I morgon bär det av till Falkenberg. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0