Dagen D

Eller dagen G.. För idag gäller det. Idag börjar terminen. Idag börjar praktiken. 
 
Maya har levt rövare hela natten och väckt oss med jämna mellanrum. Malva har väl vaknat lite också men hon han ändå varit förhållandevis snäll. Det har inte kattskrället. Sist väckte hon oss 5:20 och ansåg att vi inte fick sova mer så jag har varit vaken sen dess. Vilket i och för sig känns rätt bra just nu, jag var orolig över att jag inte skulle vakna av alarmet, eller ännu värre: att alarmet inte ens skulle ringa. Nu får jag aldrig heller veta om det skulle det eftersom jag kunde slå av det långt innan dess. Strax före halv 8 ska jag våga mig ut på ishalkan. Efter mycket fundrande har jag beslutat mig för att ta cykeln. Det återstår dock några problem: det finns inget lyse på den. Jag är ovan att cykla på det här underlaget, och jag har ingen hjälm. Med andra ord tänker jag bege mig så jag har 20 minuter extra på mig eftersom jag kommer ta det väldigt lugnt. 
 
Jaja, nu ska jag väl försöka uppbåda nån form av aptit. Är så nervöst och spännande att jag inte känner mig särskilt sugen.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0