Bättringsvägen

 
 
Tror vi är på bättringsvägen nu. Jag är lite snuvig och har bara ont i halsen. Eller bara och bara, det gör ganska mycket ont i halsen, men ändå. Är inte så illa som i början när jag vaknade mitt i naten och var tvungen att ta alvedon. 
 
Malva är fortfarande snorig och lite hostig men hon är pigg och glad. Mestadels i alla fall. :) 
 
Igår fick Malva gå ut och gå för första gången. Hon tyckte det ovant och konstigt att gå i skor. Men i övrigt var hon jätteduktig. :) Det blev först en sträcka på kanske 15-20 meter. Sen vila i vagnen under resten av vägen till ica och sen ytterligare en sträcka på kanske 15-20 meter innan vi var hemma igen. Det låter ju kanske lite i våra öron men för en liten sjukling som inte är van så är det nog ganska långt ändå. 
 
 
 
 
Som sagt: Krasslig men glad ändå. :)
 
 
 
 
Det var väl vad jag hade att komma med för den här gången. :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0