2014

Jaha, då var vi här då. 2014. Inledningen på det nya året har spenderats i något sorts halvlevande tillstånd här hemma. Vi kom hem vid halv 2 eller nåt sånt igår. Malva var snäll och lät oss sova till halv 8 men jag hade nog behövt lite mer.. Kanske ett helt dygn mer. Känns det som i alla fall. 
 
Minijulen plus nyår hos systeryster med familj var trevlig. Tyvärr så glömde vi (jag) hälften av julklapparna hemma så vi ska göra ytterligare ett försök i helgen. DÅ ska pojkarna kanske mixtra lite med bilen också och se om de kan få ordning på bakluckan eftersom det bestämt sig för att förvandlas till en dödsfälla. 
 
Vi han med 3 omgångar av Catan så nu börjar vi få kläm på det. Fast det är ju frusterande när man har en briljant plan som sedan bara går åt skogen. Fast så är det väl med alla spel. 
 
Senila som vi är så lyckades vi ju glömma både välling och flaska i Oskarström när vi var där sist. Jag hävdade att det inte gjorde något för vi har ju faktiskt (för tillfället) dubbel uppsättning av både välling och flaska. Ironiskt nog så glömde vi den andra uppsättningen i Falkenberg igår.
 
 
 
 
 
Så Malva får nöja sig med gröt ikväll igen för vi orkar inte åka iväg och hämta den. Jag tror inte hon lider av det direkt. 
 
 
Jaja, nu ska vi väl snart förtära någon form av lunch. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0