Längtan

Kom just på mig själv med att längta till Öland. Och Rudsjö. Till semestertider helt enkelt. Alltså den typ av semester och känsla som infinner sig på dessa platser. Inte för att jag egentligen vill bort från HEM eller så. Jag trivs fortfarande bra där. 
 
Men just den känslan, att vakna till en vacker morgon med strålande sol och klarblå himmel. Att dagens enda måste är en mysig promenad och att dagen sen kan spenderas med att dels läsa en härlig bok i skuggan och dels springa barfota med Malva och busa i gräset. Aaah *suck-av-längtan*
 
 
 
 
Jaja, tillbaka till verkligheten. Idag ska jag till högskolan och plugga. Men först måste jag in till stan en sväng. Misstänker att jag sparade en viktig grej i fel format igår. Eller fel och fel. Jag sparade i det automatiska formatet vilket innbär att den enda som kan öppna dokumentet är jag. Och jag ska ju inte ens jobba idag eftersom jag ska plugga. Med andra ord ska jag in dit och fixa det först. Gör om gör rätt helt enkelt. Blir lite snopen om det visar sig att jag sparade rätt. Hehe, men det återstår att se, men SEN är det bibblan som gäller. Känner att jag har lite tidspress eftersom deadline är på söndag och jag har inte kommer särskilt lång med uppgiften. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0