Energiboost

Jag är verkligen i behov av en energiboost idag. Malva har krånglat och gråtit/skrikit halva natten tror jag. :( Jobbigt för henne, och jobbigt för oss. Särskilt som jag haft svårt att somna om efteråt. Sen har jag en tendens att bli sur på Mattias för att han inte försöker lugna henne tillräckligt snabbt, alternativt ger upp och ignorerar henne en pytteliten stund (nu handlar det alltså som sekunder, tror jag) Men han kan ju inte rå för om jag vaknar snabbare av det. :/ Vid ett tillfälle blev jag så less att jag tog henne. Stoooort misstag. Hon blev förvisso lugn efter lite gråt, gnäll och sprattel men i gengäld tog det en mindre evighet för mig att somna om. Uscha, det här blir en lång dag får oss allihop. 
 
Känns som om det kommer bli en sån där dag när allt bara är skit. Allt kommer bara gå åt skogen och egentligen borde jag aldrig ha lämnat sängen. Blä! :@
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0