Skenet bedrar

Det visade sig visst att jag faktiskt hade fått rätt medicin. Så det var väl bra. Shoppade även Apofri, som tydligen är någon billigare variant av alvedon. Eller i alla fall ska föreställa det. Hmpf. som om det spelar någon roll. Jag har ändå skitont i örat. Sist jag hade så här ont nånstans var nog i samband med Malvas förlossning. Typ. Förlossningen var troligtvis avsevärt värre (minns kappt längre). MEN jag grät i alla fall inte under den. Idag har jag börjat lipa vid tre olika tillfällen bara för att det gör så ont i örat. Jaja, hormoner gör mig kanske lite känsligare än vanligt också. Men ändå, det gör verkligen ont. Och fort har det gått också. :( 
 
Är så glad att Mattias är hemma nu och ska vara hemma i några dagar i alla fall. Känns mycket tryggare. Och han kommer jju dessutom få den stora äran att medicinera mig.
 
Förutom mitt katastroföra så har väl dagens övriga besök gått bra. Malva var faktiskt jätteduktig hos både MVC och VC. Och jag kan ju glädja mig åt att jag i alla fall inte har någon diabetes då mitt blodsocker taxade in på 3.7, som fastande värde alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0