Rond.. 3?

Malva är som sagt sjuk. Igen. Efter ett gäng uppvak i natt och hosta och grejer så kom vi i morse fram till att hon får vara hemma idag. Vilket resulterade i att jag också måste vara hemma. Kändes inte helt bra för jag hade en grej som jag absolut skulle bli klar med idag. En väldigt liten grej som eventuellt någon annan skulle kunna göra. Men ändå. Hur som haver löste vi det genom att jag gjorde färdigt uppgiften här hemma i stället så lite nytta har jag lyckats åstakomma ändå. 
 
Tänkte även passa på att göra fudge eller kola eller något annat enkelt idag när jag ändå är hemma.Om det går för Malva är inte alltid på sitt soligaste humör. Flera av barnen på dagis hade haft feber men hon har klarat sig än så länge, har bara lite förhöjd temp men är ändå en bit under feber. Håller tummarna för att den håller sig borta. 
 
Notera att jag själv faktiskt är frisk nu. Tjohoo! Får ett litet rethostinfall ibland men det är inte så ofta så nu räknas jag som frisk. Snuvig är man ju alltid på vintern ändå så det räknas inte heller. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0