Piiiiiip?

 
Har haft huvudvärk hela dagen idag. Inte så illa att jag inte kunnat göra något men jag har stundvid legat i sängen och tagit igen mig lite (lättare sagt än gjort med en busig Malva som vill hoppa på magen och åka kana på benen). Har dessutom haft någon form av tinnitus hela dagen, hade lite igår också men det gick över men idag har det suttit i hela dagen. Som om inte det varit störigt nog så känns det som ett tryck i örat, typ som om det håller på att slå lock och vid vissa ljud så skär det i huvudet typ. Vet inte om det beror på huvudvärken eller öronen, eller båda delarna. Sist jag hade det såhär visade det sig att jag hade en rejäl dubbelsidig örininflammation och fick knapra penicillin. Jag hade tinnitus i över en månad efter det. Hoppas verkligen att det inte är något sådant på gång. 
 
Sjukling till trots så kom vi faktiskt iväg till stadium. Visade sig att det faktiskt bara var ett par långkallingar i varje förpackning och att de från start kostade 500kr/st. Vansinnigt för ett par långkallingar tycker jag. Dock verkar de så himla bra så vi köpte ett par till till Mattias (fast vi betalade ju bara 200kr/st). Blev även två par värmestrumpor till eftersom han är kroniskt kall om sina fötter. Nu när kylan verkar ha kommit för att stanna så kan det nog vara rätt så skönt att ha sånna när man jobbar ute hela dagen. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0