Nattlig tradition

Sendrag/muskelkramp har nu blivit en nattlig tradition. :@ Som om inte det räcker med att vakna 2-3 gånger per natt utan anledning utan jag ska även vakna av smärta nångång. Försöker med strech och massage men det hjälper ju tamigtusan inte! Håller i löjligtlänge (känns det som i alla fall men det kan ju bero på att det är mitt i natten) och när det väl gått över så kommer det tillbaka ibland bara för att jag inte kan slappna av. Spänner mig av rädsla för att det ska komma tillbaka. Vilket i sin tur gör det svårt att somna om. Huvva! Kanske behöver jag magnesium eller kalk. Har ju haft enorma problem med att få i mig rätt kalkdos och har inte lyckats med det på flera månader (och då hade jag redan brist på det när jag åt rätt dos). Måste verkligen skärpa till mig annars ramlar jag väl i vinter och bryter alla ben i kroppen. Typ. 
 
Men bortsett från den kassa sömnen så är väl saker och ting som vanligt. Vi hostar ikapp här hemma och just nu hoppas jag bara att vi är friska lagom till jul i alla fall. Snabbare än så känns det inte som att det kommer gå. :( 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0