Motivation

Host, krax och snörvel. I morse var min motivationsnivå rätt så låg. Men inte nu längre. :-) Sitter och tar igen mig lite under lunchen innan det är dags för ett ryck igen. Tänk vilken bra miljö detta är. Önskar alla hade privilegiet att ha en så himla bra arbetsplats (eller i mitt fall praktikplats).

Bortsett från förkylningen så är dagens enda krämpa foglossningen. Haltar en del och vill helst inte gå, stå eller sitta. Eller röra mig för den delen. Men men. Så länge jag håller mig stilla är det inte så farligt så jag är positiv. Just idag i alla fall. 

Dagens orosmoln gäller dagis. De har sammanslagning under julen och det kändes verkligen inte bra att lämna Malva i morse. Jag var så upprörd (arg och ledsen) när jag åkte därifrån. Skönt att hon bara ska vara på dagis två dagar under sammanslagningen (idag och nästa måndag). Jag är medveten om att jag överreagerar en smula men det förändrar ju inte  det faktum att det kändes hemskt att lämma henne där. Känslorna försvinner ju inte  bara för att det ligger lite hormoner i mixen. 

Nåja. Nu är det back to work som gäller. Slutar om 3.5 timme och då får jag ju hämta hem min "baby" för lite långledighet. :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0