Back to work

Den här helgen har verkligen sprungit förbi och nu är det återigen dags att återgå till vardagen. Och inte är jag frisk än heller. Och ingen annan heller för den delen. Har lite lättare för att andas nu men har dragit på mig torrhosta. Malva är snorigare än allt annat. Men pigg och glad. De dagarna hon är hängig kan man med säkerhet veta att hon är riktigt jäkla dålig. Tack och lov händer det inte särskilt ofta. 
 
Under veckan händer det inget särskilt vad jag kan minnas. Förutom att jag börjar jobba 06:00 en dag (gaah HUR ska det gå?). Men helgen kommer bestå av en massa trevligheter. Goodie. Tänkte jag skulle försöka hinna baka lussebullar men vi får se hur det blir med den saken. Hade tänkt göra det igår men jag hann/orkade inte riktigt. Slängde ihop saffransskorpor istället medan Malva sov. För nej, jag tänker inte involvera den bakteriehärden i köket när hon är så snorig som hon är. Vi vill ju att vi själva och eventuella bjudningsobjekt ska överleva julen. ;) 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0