äntligen fredag

Gårdagen gick förvånansvärt bra. Jag försov mig inte trots att klockan ringde 4:45 och trots att jag knappt sovit under natten. Malva var mestadels oskyldig, hon väckte mig bara en gång men jag vaknade av mig själv ungefär en gång i timmen. Samma sak i natt. Med undantag för mellan 2 och 4 för då sov jag inte alls (???). Blir så torr och får så ont i halsen och tät i nästan att jag tror det är det som väcker mig. Sen tycker jag ju inte om min bettskena särskilt mycket för jag tror den också har ett finger med i spelet. Efter att ha plågat mig i två timmar i natt så plockade jag tillslut ut den vid fyra och då somnade jag som sagt om. Ska bli intressant att se hur vaken jag är om ett par timmar. 
 
Helgen kommer huvudsakligen att spenderas i Oskarström. Jag hade tänkt släpa ut oss på stan i morgon för lite julklappsshopping men egentligen har jag ingen större lust. Både jag och Malva har hosta och den kyliga luften gör inte saken bättre så vi får väl se hur det blir med den saken. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0