8 dagar

Insåg just att det är jul om 8 dagar. 8 DAGAR?! Var det inte 8 veckor nyss??? Och inte har vi köpt alla julklappar heller, så det är med sorg i hjärtat jag inser att vi måste åka in till stan i helgen och roa oss med sista minuten (eller helgen)shopping tillsammans med alla andra. Usch. 
 
Men med undantag för den hemska upptäckten så har vi väl det ganska så bra. Vi hostar och kraxar lite fortfarande, tror jag själv är värst ännu. Det är det förbaskade cyklandet som ställer till det. Hostar så jag knappt kan andas ibland medan jag är ute. Fördömda kyla! Fast egentligen ska jag väl inte klaga på kylan för vi har ju inte ens minusgrader. I alla fall inte när jag cyklar till praktiken. 
 
Den här dagen kommer förövrigt troligtvis gå väldigt fort. Eller väldigt långsamt. Förmiddagen kommer spenderas på kontoret men vid lunch ska jag (vi) iväg på någon julavslutningsgrej. Vet inte riktigt vad det är eller vad som kommer hända, vet bara att det pågår fram till 16 enligt schemat. Och efter det händer det något på kontoret och sen slutar jag. Min gissning är att dagen kommer gå fort. Goodie för jag måste hem och städa. Sen kan man ju fråga sig varför jag sitter här och skriver istället för att passa på att städa nu. Men det gör jag inte. Alltså jag ställer mig inte den frågan. Punkt slut. 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0