Sagt och gjort. Nästan.

Precis som jag misstänkte så ville läkarna höja min dos. Så nu går jag upp från 25 till 75 och ska ta nya prover om ca en månad. I knew it! 
 
Idag är för övrigt sista dagen här i Jämtland. I morgon bär det av söderut med Stockholm som mål. Där ska vi hälsa på Mattias gammelfarmor och gammelmormor. Goodie. Men vi kanske gör en liten avstickare i Gävle och hälsar på lillasysteryster om hon har tid med oss. 
 
Så sista dagen i Jämtland. Vad har vi gjort? Ingenting! Jag gick husesyn i pappas husvagn som han köpte idag. Samt gjorde av med en mindre förmögenhet på ica trots att jag knappt köpte något. Nu har vi nyss intagit en middag som bland annat bestod av en fullkomligt gudomligt god vinmarinerad kassler. Lovely! Ikväll ska vi nog göra en del förberedande packning samt spela Catan. Jag har ännu inte lyckats sitta på vinnarstolen men det sägs ju att hoppet är det sista som dör.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0