Resfeber deluxe

 
Har yrat omkring här hemma hela förmiddagen och det känns som om jag inte åstakommer något alls. Men två resväskor ligger bilen tillsammans med Malvas stol och madrass till resesängen. Så lite rätt måste jag ju gjort ändå. Resesängen ligger för tillfället i Oskarström så den packar vi i eftermiddag. Ska hämta Malva på dagis om knappt en timme och sen åker hon vidare till Oskarström så jag får sova lite. Goodie. Känns märkligt att knappt umgås med henne alls idag men det lär ju kännas bra att ha sovit i natt när jag kör i mörkret mitt ute i ingenmansland.
 
Packningen är nog värst. Känns ibland som man packar för mycket av vissa saker och förlite av andra. Alternativt glömmer det helt. Hmm. Nåja, det får bli som det blir. Trott eller ej men det finns ju liksom affärer i Jämtland också. Hehe. Men jag måste nog göra en avstickare till apoteket. Upptäckte till min stora förskräckelse att jag bara har fyra järntabletter kvar så det är bäst att inhandla mer innan helgen. Jaja, det var det. Nu ska jag väl yra vidare och låtsas att jag gör något vettigt. 
 
Adjöken!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0