Redo

Nu är jag redo. Att bli frisk. Gärna nu på sekunden. Helst igår. Helst förra veckan. 
 
Sköldkörteldöden tillsammans med den här förbannadejävla@!!%/=)?)/&JP! värmen tar kål på mig>! :( Jag är ju inte sjuk. Inte egentligen. Inte så mycket. Men sköldkörteln gör att jag inte orkar något. Blotta tanken på att ta mig igenom en dag utan att få sova två timmar mitt på dagen gör mig ledsen. Värmen gör att jag tappar aptiten och inte kan äta. Operationen innebär att hungern gör mig illamående på nolltid utan mat. Vilket i sin tur gör det ännu svårare att äta. Och dricka. Så det är en ond cirkel. Usch! 
 
Hade  det inte varit för det faktum att jag lyckades se första avsnittet av Outlander idag så hade den här dagen rubricerats som fruktansvärd. Och då har det inte ens hänt något hemskt. 
 
Jag känner mig så trött (sköldkörteldöden och lågt blodsocker troligtvis) och grinig för tillfället att jag inte ens orkar ge en recension. Malva lär väl vakna när som helst men naiv som jag är så tänker jag ändå lägga mig på sängen en stund. True story! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0