Att tänka... Svårare än man tror. Tydligen.

Jag borde seriöst sluta läsa lokaltidningar. Eller i alla fall strömsunds lokaltidning eftersom det ändå bara gör mig på dåligt humör. Nu ska Jimmie Åkesson dit och fiska röster igen. Och någon stjärna är tydligen vääääldigt glad över det hela och tycker det är jättebra att en politiker bryr sig om glesbygden och att han dessutom bryr sig så mycket att han kommer dit två gånger på ett år. Blir bara frustrerad. Tänk lite för f*n! 
 
Givetvis bryr han sig om glesbygden för det är där hans röster finns! I strömsund kryllar det av outbildade och arbetslösa. Dvs SD:s huvudanhängare (om inte någon radikal förändring skett den senaste tiden men det tvivlar jag på). Jaja, jag blir bara så trött. Och tacksam över att jag inte bor där. 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0